Licznik odwiedzin

4139497

OGŁOSZENIE

WÓJTA GMINY RADECZNICA

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 1. Nazwa i adres jednostki

Urząd Gminy Radecznica

ul. B.Prusa 21

22-463 Radecznica

 2. Określenie stanowiska

- Sekretarz Gminy

- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godz. tygodniowo.

- Miejsce pracy- Urząd Gminy Radecznica ul.B.Prusa 21

- Rodzaj pracy/warunki: stanowisko kierownicze,praca biurowa z wykorzystaniem  monitora  ekranowego.

 3.  Wymagania niezbędne

a) wykształcenie – wyższe II stopnia prawnicze, administracyjne, ekonomiczne, ewentualnie na innym kierunku lecz wówczas kandydat powinien mieć ukończone studia podyplomowe na kierunkach: administracja, zarządzanie lub ekonomia.

b) staż – co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art.2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2018 r., poz. 1260 ze zm.) w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.

c) znajomość prawa w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej oraz procedur stosowanych w urzędzie.

d) niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo umyślne skarbowe,

e) obywatelstwo polskie,

f)  pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

g)  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,

h) gotowość podjęcia pracy bezpośrednio po ogłoszeniu wyników konkursu,

i)  znajomość obsługi komputera,co najmniej w zakresie gamy programów Microsoft Office lub równoważnych oraz umiejętność korzystania z Internetu.

4.  Wymagania dodatkowe

a) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi

b) dyspozycyjność, komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, obowiązkowość

c) umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność pracy w zespole

d) odporność na stres

e) duża samodyscyplina pracy

 5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

­­­­­- prowadzenie w imieniu wójta, w ramach posiadanych upoważnień, określonych spraw gminy powierzonych przez wójta.

- organizowanie pracy Urzędu Gminy i koordynowanie działań podejmowanych na poszczególnych stanowiskach pracy,

- podejmowanie czynności kierownika Urzędu Gminy pod nieobecność Wójta Gminy,

- nadzorowanie czasu pracy i dyscypliny pracy pracowników samorządowych,

- opracowywanie projektów aktów wewnętrznej struktury organizacyjnej Urzędu,

- opracowywanie w uzgodnieniu z Wójtem podziału czynności dla poszczególnych pracowników,

- dokonywanie oceny pracy bezpośrednio podległych pracowników (występowanie z wnioskami o wyróżnienie, nagradzanie, karanie)

- prowadzenie rekrutacji na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej dla pracowników urzędu i organizacja egzaminu,

- prowadzenie szkoleń  stanowiskowych dla samodzielnych stanowisk pracy,

- dbanie o podnoszenie kwalifikacji pracowników;

- dbanie o uzupełnianie zbiorów prawnych, nadzór nad prenumeratą fachowych czasopism,

- dbanie o wygląd budynku i jego otoczenia;

- planowanie kosztów utrzymania Urzędu;

- nadzorowanie wydawania środków finansowych na materiały i urządzenia biurowe,

- nadzór nad prowadzeniem rejestrów i zbiorów prawa miejscowego,

- współpraca z sołectwami, zapewnienie udziału pracowników samorządowych w zebraniach wiejskich;

- współpraca z Radą Gminy i nadzór nad przygotowywaniem materiałów pod obrady sesji;

- udział w sesjach Rady Gminy i posiedzeniach Komisji;

- współpraca z administracją samorządową w powiecie i województwie, z sąsiednimi gminami, instytucjami, organizacjami pozarządowymi;

- realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie w zakresie sportu oraz przygotowywanie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,

- współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy oraz prowadzenie akt osobowych kierowników jednostek;

- współpraca z placówkami służby zdrowia i organami inspekcji sanitarnej w tym zgłaszanie państwowej inspekcji sanitarnej przypadków wystąpienia choroby zakaźnej;

- współpraca z Kołami Gospodyń Wiejskich, pomoc w organizacji imprez i spotkań kulturalnych, udział w organizacji obchodów świąt narodowych, dożynkach  gminnych, itp.;

- współpraca z orkiestrą dętą „Zaburze” i zespołami śpiewaczymi;

- nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej gminy oraz BIP;

- nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej,

- prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą,

- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli (sporządzanie testamentów);

- wydawanie decyzji w sprawach zgromadzeń publicznych;

- prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminę;

- prowadzenie ewidencji Zarządzeń Wójta Gminy,

- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i załatwianiem skarg i wniosków;

- prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem osób do wykonywania nieodpłatnej pracy  na cele publiczne jako odpracowanie kary ograniczenia wolności, współpraca z Kuratorem Sądowym;

- prowadzenie rejestru zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO;

- prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw;

- prowadzenie spraw z zakresu bhp w Urzędzie;

6.  Wymagane dokumenty

1)  List motywacyjny,

2)  Kwestionariusz osobowy – zgodnie z załącznikiem,

3)  Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,

4)  Kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie,

5) Orzeczenie lekarza medycyny pracy ostanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,

6)  Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu  rekrutacji  zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.

7) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych  i o niekaralności za przestępstwo umyślne.

7.   W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce wyniósł mniej niż 6%.

8.  Miejsce i termin złożenia dokumentów: 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy w Radecznicy lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „ Nabór na stanowisko  Sekretarza Gminy”   w terminie do dnia 23listopada 2018 r. do godz.15°°. Za zachowanie terminu liczy się data i godzina wpływu. 

9. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

 

Radecznica, dnia 05.11.2018  

Szukaj

Aktualności

Do góry | Mapa strony | Dane adresowe

Gmina Radecznica - woj. lubelskie - powiat zamojski