OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY RADECZNICA
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
1. Nazwa i adres jednostki
Urząd Gminy Radecznica
ul. B.Prusa 21
22-463 Radecznica
2. Określenie stanowiska
- Sekretarz Gminy
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godz. tygodniowo.
- Miejsce pracy- Urząd Gminy Radecznica ul.B.Prusa 21
- Rodzaj pracy/warunki: stanowisko kierownicze,praca biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego.
3. Wymagania niezbędne
a) wykształcenie – wyższe II stopnia prawnicze, administracyjne, ekonomiczne, ewentualnie na innym kierunku lecz wówczas kandydat powinien mieć ukończone studia podyplomowe na kierunkach: administracja, zarządzanie lub ekonomia.
b) staż – co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art.2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2018 r., poz. 1260 ze zm.) w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
c) znajomość prawa w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej oraz procedur stosowanych w urzędzie.
d) niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo umyślne skarbowe,
e) obywatelstwo polskie,
f) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
h) gotowość podjęcia pracy bezpośrednio po ogłoszeniu wyników konkursu,
i) znajomość obsługi komputera,co najmniej w zakresie gamy programów Microsoft Office lub równoważnych oraz umiejętność korzystania z Internetu.
4. Wymagania dodatkowe
a) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
b) dyspozycyjność, komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, obowiązkowość
c) umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność pracy w zespole
d) odporność na stres
e) duża samodyscyplina pracy
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- prowadzenie w imieniu wójta, w ramach posiadanych upoważnień, określonych spraw gminy powierzonych przez wójta.
- organizowanie pracy Urzędu Gminy i koordynowanie działań podejmowanych na poszczególnych stanowiskach pracy,
- podejmowanie czynności kierownika Urzędu Gminy pod nieobecność Wójta Gminy,
- nadzorowanie czasu pracy i dyscypliny pracy pracowników samorządowych,
- opracowywanie projektów aktów wewnętrznej struktury organizacyjnej Urzędu,
- opracowywanie w uzgodnieniu z Wójtem podziału czynności dla poszczególnych pracowników,
- dokonywanie oceny pracy bezpośrednio podległych pracowników (występowanie z wnioskami o wyróżnienie, nagradzanie, karanie)
- prowadzenie rekrutacji na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej dla pracowników urzędu i organizacja egzaminu,
- prowadzenie szkoleń stanowiskowych dla samodzielnych stanowisk pracy,
- dbanie o podnoszenie kwalifikacji pracowników;
- dbanie o uzupełnianie zbiorów prawnych, nadzór nad prenumeratą fachowych czasopism,
- dbanie o wygląd budynku i jego otoczenia;
- planowanie kosztów utrzymania Urzędu;
- nadzorowanie wydawania środków finansowych na materiały i urządzenia biurowe,
- nadzór nad prowadzeniem rejestrów i zbiorów prawa miejscowego,
- współpraca z sołectwami, zapewnienie udziału pracowników samorządowych w zebraniach wiejskich;
- współpraca z Radą Gminy i nadzór nad przygotowywaniem materiałów pod obrady sesji;
- udział w sesjach Rady Gminy i posiedzeniach Komisji;
- współpraca z administracją samorządową w powiecie i województwie, z sąsiednimi gminami, instytucjami, organizacjami pozarządowymi;
- realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie w zakresie sportu oraz przygotowywanie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy oraz prowadzenie akt osobowych kierowników jednostek;
- współpraca z placówkami służby zdrowia i organami inspekcji sanitarnej w tym zgłaszanie państwowej inspekcji sanitarnej przypadków wystąpienia choroby zakaźnej;
- współpraca z Kołami Gospodyń Wiejskich, pomoc w organizacji imprez i spotkań kulturalnych, udział w organizacji obchodów świąt narodowych, dożynkach gminnych, itp.;
- współpraca z orkiestrą dętą „Zaburze” i zespołami śpiewaczymi;
- nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej gminy oraz BIP;
- nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej,
- prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli (sporządzanie testamentów);
- wydawanie decyzji w sprawach zgromadzeń publicznych;
- prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminę;
- prowadzenie ewidencji Zarządzeń Wójta Gminy,
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i załatwianiem skarg i wniosków;
- prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem osób do wykonywania nieodpłatnej pracy na cele publiczne jako odpracowanie kary ograniczenia wolności, współpraca z Kuratorem Sądowym;
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO;
- prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw;
- prowadzenie spraw z zakresu bhp w Urzędzie;
6. Wymagane dokumenty
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy – zgodnie z załącznikiem,
3) Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,
4) Kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5) Orzeczenie lekarza medycyny pracy ostanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
7) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne.
7. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce wyniósł mniej niż 6%.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy w Radecznicy lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „ Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy” w terminie do dnia 23listopada 2018 r. do godz.15°°. Za zachowanie terminu liczy się data i godzina wpływu.
9. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Radecznica, dnia 05.11.2018